Głogów: Dostawa i instalacja Systemu Sprzedaży Biletów dla obiektów sportowych CHROBRY GŁOGÓW S.A.
Numer ogłoszenia: 176909 - 2015; data zamieszczenia: 01.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 155447 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Chrobry Głogów S.A. (dawniej Głogowskie Obiekty Sportowe Sp. z o.o.), ul. Rudnowska 17B, 67-200 Głogów, woj. dolnośląskie, tel. 76 8356193, faks 76 8356884.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Chrobry Głogów S.A..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i instalacja Systemu Sprzedaży Biletów dla obiektów sportowych CHROBRY GŁOGÓW S.A..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego opracowania jest dostawa i instalacja Systemu Sprzedaży Biletów (zwanego dalej Systemem) dla Pływalni Chrobry Wellness & SPA, strefy odnowy biologicznej i rehabilitacji, Zespołu Basenów Odkrytych oraz Kortów Tenisowych należących do kompleksu obiektów sportowych CHROBRY GŁOGÓW S.A. 3. Zakres: W skład Systemu muszą wchodzić minimum następujące moduły funkcjonalne: a) Budowania bazy klientów, zarządzania relacjami z nimi b) Sprzedaży Dokumentów Wejściowych, Produktów i Usług c) Zarządzania Grafikiem Rezerwacji Zasobów, Obiektów i Usług d) Kontroli Wejścia oraz Rozliczania Usług e) Administracyjny Powyższe Moduły Funkcjonalne zostały ukazane jako przykładowe w celu jasnego zdefiniowania wymagań i oczekiwań Zamawiającego. Wykonawca może dostarczyć Oprogramowanie posiadające inną architekturę Modułów Funkcjonalnych, jednak muszą one realizować wszystkie funkcje opisane w niniejszym opracowaniu. Od Wykonawcy i dostarczonego rozwiązania zależy z ilu fizycznych Modułów Funkcjonalnych będzie składało się dostarczone rozwiązanie. System musi być rozwiązaniem homogenicznym pochodzącym od jednego Producenta Zamawiający nie dopuszcza, aby Oprogramowanie Aplikacyjne było tworzone od podstaw przez Wykonawcę na potrzeby realizacji Przedmiotu Zamówienia. Zamawiający wymaga, aby dostarczane Oprogramowanie Aplikacyjne było rozwiązaniem gotowym, sprawdzonym i funkcjonującym produkcyjnie na rynku. Zamawiający na Stadionie Miejskim przy ul. Wita Stwosza, który należy do zespołu obiektów CHROBRY GŁOGÓW S.A. użytkuje system Arena On Line. Dostarczone oprogramowanie w ramach niniejszego postępowania dla obiektów sportowych musi być w pełni kompatybilne z posiadanym już przez Zamawiającego oprogramowaniem, zachowując wszystkie jego funkcjonalności oraz musi umożliwiać pracę dostarczonego przez Wykonawcę systemu na posiadanej już przez Zamawiającego jednej bazie danych. Wykonawca w ramach realizacji Przedmiotu Zamówienia jest zobowiązany do wykonania wszelkich czynności i prac mających na celu prawidłowe dostarczenie, konfigurację, uruchomienie i wdrożenie Systemu, świadczenie opieki gwarancyjnej, a także wypełnienie zapisów i wymagań zawartych w dokumentacji przetargowej, w tym w szczególności: a) wykonanie dokumentacji wdrożeniowej, b) przeprowadzenie analizy przed wdrożeniowej z Zamawiającym, c) dostawę, montaż i konfigurację wszystkich urządzeń i infrastruktury sprzętowej Systemu, d) instalację i konfigurację Oprogramowania Systemu, e) przeprowadzenie szkoleń dla osób wskazanych przez Zamawiającego, f) konfigurację, uruchomienie, wdrożenie Systemu oraz wsparcie przy eksploatacji Systemu zgodnie z wytycznymi zawartymi w STWiOR, g) zapewnienie nie mniej niż 24 miesięcznej opieki gwarancyjnej dla Systemu, zgodnie z wymaganiami gwarancyjnymi zawartymi w dokumentacji przetargowej, h) opracowanie i dostarczenie dokumentacji powykonawczej, dokumentów gwarancyjnych i licencyjnych uprawniających do korzystania z urządzeń i Oprogramowania, wszelkich dokumentów niezbędnych do prawidłowej eksploatacji Systemu w języku polskim (w tym instrukcji obsługi dla administratora Systemu i użytkowników - kasjerów). System musi pracować w oparciu o jedną bazę danych i umożliwiać przede wszystkim: a) budowanie i zarządzanie bazą Klientów, b) zarządzanie sprzedażą i rezerwacją dokumentów wejściowych, c) rezerwację i sprzedaż usług i produktów dla każdego obiektu/strefy, d) prowadzenie grafika rezerwacji i wykorzystania poszczególnych stref i wydzielonych obiektów w danej strefie, e) kontrolę uprawnień do wejścia na teren danego obiektu/strefy, f) kontrolę wykorzystania i rozliczenie wykupionego lub przydzielonego pakietu usług, g) sporządzanie w Systemie dowolnych raportów i statystyk z danych zawartych w Systemie, h) wystawianie faktur z Systemu, i) administrowanie Systemem przez Użytkownika Końcowego bez udziału Wykonawcy. System musi pracować w formie aplikacji serwerowej (witryna internetowa), obsługiwanej poprzez przeglądarki internetowe zainstalowane w Punktach Sprzedaży, tak aby Punkt Sprzedaży nie wymagał instalowania dedykowanej aplikacji do sprzedaży. Interfejs aplikacji kasjerskiej musi być przejrzysty, prosty w obsłudze i przystosowany do obsługi za pomocą monitorów dotykowych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.59.00.00-7, 72.26.30.00-6, 48.00.00.00-8, 32.42.00.00-3, 72.21.20.00-4, 79.63.20.00-3.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa i instalacja Systemu Sprzedaży Biletów dla obiektów sportowych CHROBRY GŁOGÓW S.A.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.11.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 200000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ